Favoriter 2010 - del 2

Nu kommer del 2 på mina favoriter från 2010. Listan snodde jag från Purity.


Ögonskugga: MAC Shroom. Jag vet, ett otroligt tråkigt val. Men det är helt enkelt den skugga som använts mest!
Eyeliner: ELF Studio Cream Eyeliner. Sitter bra, superenkel att måla med. Endast 42.70 kr!
Mascara: Har egentligen inte haft någon mascara som jag tycker varit superduper, förrän för två veckor sen då jag fick Too Faced Lash Injection Pinpoint av Linnea. Den ligger högst upp!
Brynprodukt: MAC Espresso Eyeshadow. Snyggsnygg, giller även Java från TiKei
Ögonprimerprodukt: MAC Fresco Rose Paint Pot. Jag älskar alla deras, men den här gillar jag lite mer!
Ögonskuggepalett: Coastal Scents 88 Metal Mania Palette. Här finns så många vackra färger, ger ifrån sig bra pigment, och har ett väldigt lågt pris.
Läppstift: MAC Viva Glam Cyndi. Ett hallonrött läppstift som går att bära både till vardag och fest.
Läppglans: Åh hjälp, den här är riktigt svår för mig. Men det får bli MAC Rags to Riches Dazzleglass. Jag fick den i julklapp och tog slut på en månad för att jag använde den så mycket. Vill ha ett nytt!
Vårdande läpprodukt: The Body Shop Lip Butter. Underbart
Nagellack: Även detta fick jag i julklapp. MAC Lucky Number, ett ljust rosalila lack som användes hela våren, varje dag.
Överlack: Nubar Diamont Seal & Shine
Underlack: Nubar Foundation
Vårdande nagelprodukt: Burts Bees Lemon Butter Cuticle Creme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0