Coastal Scents Eyeshadow Palettes

Mitt absolut mest prisvärda sminkköp är mina Ögonskuggspaletter från Coastal Scents. De innehåller 88 ögonskuggor i alla färger du kan tänka dig.

De är otroligt pigmentrika och högkvalitativa ögonskuggor. Jag tycker definitivt att de kan jämföras med ögonskuggor från MAC, men till ett otroligt mycket bättre pris.

Mina Coastal Scents Paletter:

Ultra Shimmer 88 Eye Shadow Palette




Det här var min första palett. Den innehåller som sagt
nästan alla färger du kan tänka dig.
Pris: $19.95 (ca 137.50 SEK)


88 Metal Mania Palett

 

Om jag bara skulle äga en av paletterna så skulle det vara denna, den har otroligt
snygga färger som är perfekta nu när metalliska skuggor är väldigt inne.
Den innehåller en bredare färgpalett än vad som syns på bilden.
Pris: $24.95 (ca 172 SEK)

 

Jag tycker verkligen att de här paletterna är prisvärda och ger därför båda två högsta möjliga betyg.
Båda paletterna finns i ett Combo-set, med reducerat pris. Priset blir då $36.95 (ca 254,74 SEK).

Combo Set 1




Till vänster ser ni Metal Mania, och till höger Ultra Shimmer.
Det här ger en mycket verkligare bild på färgerna i Metal Mania.
Frakten kostar några dollar extra. Den ser du när du lägger till paletten i din korg. Det enda negativa med paletterna är att jag har varit med om att några ögonskuggor lossnat (själva pan'en), men det är bara att sätta lite lim på baksidan och limma i den igen.

Kommentarer
Postat av: M

ohh :) är det bra pigment och så? tog det lång tid att få dom? :)

2010-09-11 @ 20:20:20
URL: http://madds.blogg.se/
Postat av: Emma

Håller med, jag älskar min coastal scents. Finns dock på svenska sidor också om man inte vill beställa från utlandet, men blir då lite dyrare.



Men jag håller med, perfekt för nybörjare och riktigt roliga att experimentera med =)

2010-09-12 @ 17:45:00
URL: http://sminkhornan.wordpress.com
Postat av: Mathilda Brorström

Hej! Vilken fin blogg du har Lisa! Ska nog köpa hem dessa ögonskuggor! Är de dryga? Kraaam

2010-09-13 @ 07:17:32
URL: http://dramathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0