Dermanord Precleansing Oil Gentle

Dermanord säger:
Rengöringsolja för känslig hud. Grundläggande tvätt för dig som använder smink med mineralolja och siliconer.
Pris: 195 SEK /130 ml


Fastän jag inte använder smin med mineralolja/siliconer i tycker jag att denna är ett måste. Jag får helt enkelt inte bort allt med endast en rengöring utan måste hjälpa till att grunda med denna.
Användning: Jag blöter en bomullspad, droppar på lite olja på den och drar med cirkulerande rörelser i ansiktet. Utan att tvätta av oljan smörjer jag nu in min rengöring. NU kan jag tvätta bort allt!

Pro: Hjälper verkligen till att få bort det sminket som inte rengöringen gör ett ordentligt jobb med
Con: Flaskan kan bli lite kladdig, så jag brukar aldrig ta med den när jag ska någonstans.

Betyg: 4/5

Jag köper alla mina Dermanordprodukter hos Lilla Kurorten i Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0