Dagens

Nu är jag och Mikael påväg till Stockholm! Det är nu 3e året i rad vi åker efter jul för att bo på hotell, äta god frukost, njuta av stan och SHOPPA! Har inte shoppat ordentligt på ett tag för att jag visste att vi skulle dit, så det ska bli underbart.

Vad ska jag shoppa då? Tänkte försökta utöka min garderob lite, brukar ju mest lägga mina pengar på skönhetsprodukter så nu är det dags för lite kläder! Men i skönhetsväg behöver jag köpa
- Concealer (för att täcka mörka ringar under ögonen)
- BRA Ögonfransböjare (Funderar på Shiseido, eftersom tomten inte kom med den)
- Ögonfranslim

Om du har något tips på något av detta, Kommentera!!
Ansikte:
- Jane Iredale Circle\Delete 1
- Jane Iredale Disappear Concealer
- Cailyn Foundation - Soft Light
- MAC Blush - Dame
- TiKei Finishing Veil

Ögon:
- Lumene Eye Shadow Base
- MAC Eyeshadow Shroom
- MUS Eye Pencil - Vanilla
- CS Gel Liner - Feline
- MUS Long Lash Mascara

Ögonbryn:
- TiKei Ögonskugga - Java
- H&M Eyebrow Fix

Läppar:
- Jane Iredale PureGloss - Soft Peach








Kommentarer
Postat av: Baby Melody's Beauty Blog

Snygga bilder!! :)



Jag gillar Lancomes Softening Long lasting Concealer

och YSL Touche Eclait mot mörka ringar under ögonen:)

Ha en trevlig helg!<3

2011-01-07 @ 16:38:51
URL: http://babymelody.blogg.se/
Postat av: Cool_boy

What a butiful girl

2011-01-08 @ 18:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0