Dagens - Cool Romance

Idag hade jag sovmorgon för en gångs skull. Ställde klockan lite tidigare än vanligt för att plugga lite innan skolan. Det blev inget sånt, jag tog mig bara tid för mig själv och tog en riktigt lugn morgon. Helt underbart!
I den lugna morgonen ingick även en kall rosa ögonmake.
Ansikte:
- TiKei Concealer - Mint
- Cailyn Foundation - Soft Light
- Jane Iredale Rouge - Parfait
- TiKei Finishing Veil - Glow

Ögon:
- Lumene Eyeshadow Base
- CS 88 Ultra Shimmer Palette - [4,7], [6,2], [8,10]
- MAC Eyeshadow - Sushi Flower
- MAC Eyeshadow - Shroom
- Jane Iredale Liquid Eyeliner - Black
- MUS Eyepencil - Vanilla
- Lancôme Virtuôse Mascara
- H&M Eyebrow Pencil - Dark Brown
- H&M Eyebrow Fix

Läppar:
- ELF Luscious Liquid Lipstick - Bark












Kommentarer
Postat av: Cyt

Snyggt! Hur brukar du ha ditt hår till vardags? :)

2010-09-08 @ 19:22:37
URL: http://lennhammer.wordpress.com
Postat av: linnea

gud va snyggt :D :D

2010-09-26 @ 20:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0