Redken LE Christmas Gift Sets

Mitt schampo håller på att ta slut, både här hemma och det jag har hos Mikael. Dags att köpa nytt helt enkelt!
När jag var inne på feelunique och kikade lite såg jag att Redken har Limited Edition Christmas Gift Sets.

I alla set ingår ett schampo, ett balsam och en GRATIS stylingprodukt.

De här seten finns att välja på (alla set kostar 279.17kr, delivered!):


Extreme Schampoo & Conditioner. Free: Satinwear 02 (blow-dry lotion)
Den här ska jag köpa! Mitt otroligt behandlade hår behöver förstärkning.



All Soft Schampoo & Conditioner. Free: Velvet Gelatine 07 (Cushioning Blow-Dry Gel)
Jag vet att bland annat Sofi Fahrman är ett fan av All Soft-serien.


Color Extend Schampoo & Conditioner. Free: Outshine 01


Body Full Schampoo & Conditioner. Free: Thickening Lotion Body Builder 06


Blonde Glam Schampoo & Conditioner. Free: Water Wax 03


Time Reset Schampoo & Conditioner. Free: Blown Away 09


Real Control Schampoo & Conditioner. Free: Straight Power Tame 16

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag använder den bruna smooth down... riktigt bra hårinpackning

2010-10-20 @ 14:43:31
URL: http://stylefile.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag använder den bruna smooth down... riktigt bra hårinpackning

2010-10-20 @ 14:43:32
URL: http://stylefile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0