Dagens

I denna sminkning har jag bland annat provat några nya ögonskuggor från TiKei, och ett av rougen jag fick hem förra veckan. Jag är helt kär i rouget och kommer beställa en stor burk med en gång min provburk tagit slut.
Rouget heter Adore, och är ett gammaldagsrosa rouge som ger mig ett otroligt fräscht, naturligt intryck.
Ansikte:
- Jane Iredale Circle\Delete 1
- TiKei Concealer - Mint
- TiKei Foundation - N1
- TiKei Finishing Veil - Matte
- TiKei Rouge - Adore
- Jane Iredale Moonglow

Ögon:
- Lumene Eyeshadow Primer
- TiKei Ögonskugga - Twilight
- TiKei Ögonskugga - Mist
- TiKei Ögonskugga - Java
- ELF Studio Cream Eyeliner - Black
- MAC Eyeshadow - Shroom
- MAC Dazzlelash Mascara

Bryn:
- MAC Eyeshadow - Espresso
- H&M Eyebrow Fix

Läppar:
- Lancôme Juicy Tubes - Swing Pink (LE)









I yttre ögonvrån har jag den mossgröna ögonskuggan Twlight
I inre ögonvrån Mist som är ljusblå/grå

Kommentarer
Postat av: Gentleman

Greetings. This site is so full of information

2011-01-20 @ 17:11:09
URL: http://gentleman.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0