Vill ha: Sigma sminkborstar

Jag har hört så mycket gott om Sigmas sminkborstar. Många har jämfört dem med borstar från MAC. Och de är bra!
Priset på Sigmas borstar är däremot mycket bättre än MACs.

Just nu vill jag ha ett Complete Kit
innehåller 12 borstar



Pris: $79.00

eller ett Premium Professional Kit with Brush Roll
innehåller 15 borstar (ej samma som i Complete Kit)


Pris: $149.00

Priserna är utan frakt. Jag vet inte hur mycket frakten kostar, ska dock försöka ta reda på det!
Jag vet att det kan se ut som mycket pengar, men för så många borstar i så bra kvalité är det nästan ingenting!

Sök på "Sigma brushes" på Youtube så kan du se massa recensioner där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0