Paket från ELF

Wiho, har fått hem mina grejer jag beställde från ELF.


Kommentarer
Postat av: Carina

Vad är E.L.F. elements för något? Puder... Rouge...



------------



Lisa jag hade helt glömt bort det, men jag har ett sådan läppglans hemma som är till dig :) Du var ju med i min önsketävling och du vann ett :) Maila mig din adress så ska jag skicka det till dig senare i nästa vecka.



Jag har allt klart förutom vilken underdel jag ska ha på mig. Tyvärr så jobbar jag från 13:00-22:00 idag, och imorgon från 07:00-13:00 så jag har ingen tid att ge mig ut att leta efter en kjol... börjar bli nervös nu. vill gärna se fin ut på festen/galan Mama 2010 imorgon eftermiddag.

2010-11-13 @ 11:32:36
URL: http://www.totalbeauty.se
Postat av: evelina

ååh, nu blev jag nyfiken på vad du beställt för ngt!

Vad går frakten på när man beställer från ELF? :)

2010-11-13 @ 14:39:21
Postat av: Lisa

Jag brukar alltid beställa då man kan få frakten gratis. Om man är medlem på deras facebook-sida så ser man när det är gratis frakt.

2010-11-16 @ 10:36:52
URL: http://lisacatlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0