Maybelline Lash Stiletto Mascara

Jag var på budgetavdelningen på Åhléns för några veckorsen. Jag hade egentligen inte tänkt köpa något, men en ny mascara skadar ju aldrig. Jag frågade personalen efter en bra mascara för att få böjda fransar och fick då två förslag. Jag kom hem med Lash Stiletto från Maybelline.

Jag är kär! Den är helt otroligt bra. Jag gillar långa, böjda fransar med inte alltför mycket volym. Den här mascaran uppfyller verkligen alla mina önskemål. Det är den bästa jag provat för att behålla fransarna böjda.

Att jag skulle känna mig så nöjd över en budgetmascara trodde jag aldrig.
Pris: 145 kr










Om du är en person som vill ha mycket volym är detta inte mascaran för dig. Däremot har de kommit ut med en Lash Stiletto som även ger volym. Jag har dock inte provat den själv!

Kommentarer
Postat av: Armanmarianne

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-03-17 @ 09:29:11
URL: http://armanmarianne.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0