Dagens - Lashes of Gold

I dagens sminkning gjorde jag mina ögonfransar guldglittriga genom att "trycka på" Melon pigment direkt efter jag målat fransarna.

Nu ska jag börja fasta. Ska iväg på läkarundersökning imorgon. Jag kommer bli så himla hungrig!
Har du fastat förut? Hur var det?

Om mina ögon ser lite tårfyllda ut idag så är det för att jag klippte min hund igår lite grann. Som hundallergiker så får jag allergiska reaktioner när det flyger omkring extra hår. Bra snart!
Ansikte:
- Jane Iredale Circle\Delete 1
- TiKei Concealer - Mint
- TiKei Foundation - N1
- MAC MSF Natural - Medium Plus
- MAC Blush - Tenderling
- TiKei Rouge - Adore

Ögon:
- MAC Paint Pot - Groundwork
- CS 88 Metal Mania Palette - [3,1], [3,5]
- MAC Eyeshadow - Shroom
- MAC Eyeshadow - Birds & Bees (LE)
- Lumene Excellength Mascara
- MAC Pigment - Melon

Bryn:
- MAC Eyeshadow - Espresso
- H&M Eyebrow Fix

Läppar:
- MAC Lipstick - Pervette
- H&M Lipgloss - Sweet Angel










Kommentarer
Postat av: Cissi

varför ska du fasta?! ps, jag gillar din blogg, den ger inspiration :)

2010-11-01 @ 18:36:29
URL: http://redandbloodywine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0