Vi hade i alla fall tur med vädret

Vilket underbart väder det har varit idag! Min första bikinidag. Kände att solen brände på ordentligt, så jädra gött. Malte tyckte nog att det var lite för varmt bara tror jag, han har hyperventilerat en del. Kan också vara för att han sprungit runt på gården som en tok!
Skulle egentligen åkt in och tittat på Göteborgsvarvet idag. Men nästa vecka = tentavecka på Chalmers, så det blev att bli hemma istället och idag har jag faktiskt pluggat. Lika frustrerad som vanligt, men jag har suttit vid böckerna ändå. Duktigt?

Nu tänkte jag peela mig med min egengjorda ansiktsskrubb innan jag går och lägger mig. Har du provat den än? Om inte, gör det! Den är underbar. How-to finns på bloggen eller här.
Min underbara lillasyster Cornelia


Bonne nuit. Bisous, Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0