Raspberry

Idag är det tentadags igen, och ikväll ska jag gå på SATC 2 med Emma! Tänkte kanske gå ut efter det, därför har jag inte sminkat mig så mycket nu, för jag vill hellre parta till det ikväll. 
Provade TiKEis foundation idag. Den var superbra tyckte jag! Gav riktigt bra täckning, men det ser ändå naturligt ut. Anser nog bara att jag valde en för gul ton, så det får bli en annan färgskala nästa gång helt enkelt!
Ansikte: 
- TiKEi Concealer - Mint
- TiKEi Foundation - W2
- TiKEi Finishing Veil - Glow
- ELF Studio Warm Bronzer
- TiKEi Rouge - Sunrise

Ögon:
- MAC Paint Pot - Coral crepe
- MAC Eyeshadow - Shroom
- ELF Cream Liner - Coffee
- Lancôme Virtuôse Mascara

Läppar:
- Jane Iredale PureGloss - Raspberry


Jag har riktigt bäriga läppar idag, men när man laddar upp bilderna få blir de alldeles färgbleka. Tråkigt, men så får det vara tills jag lär mig hur man gör bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0