Prime time

Problem med make-up som inte sitter så länge? Problem med oljig hy? En primer innan du lägger din make-up hjälper mot detta.
Eftersom jag använder mineralsmink som bas använder jag även en primer till detta. Min primer kommer från ID Bare Minerals och heter Prime Time. Jag tycker att den är väldigt bra för att få sminket att sitta på plats, men har märkt att om jag använder den ofta under en längre tid blir min hud sämre. Inte mycket, men såpas att jag inte vill använda den varje dag. Om din hud kommer bli sämre kan jag inte svara på, jag har väldigt känslig hud.  
Prime Time köper du billigt på feelunique.com

Kommentarer
Postat av: Caroline/StyleFile

Har kollat på den men vet inte hur den skall användas!

2010-05-28 @ 11:40:56
URL: http://stylefile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0