Juicy Tubes firar 10 år!

Lancômes välkända läppglans Juicy Tubes är nog ett av de mest sålda. Denna våren har Yayoi Kusama gjort ett samarbete med Lancôme och tillverkat dessa ursnygga Juicy Tubes förpackningarna. Kollektionen heter "Natural Origin" och som namnet säger innehåller dessa bara naturliga ingredienser.
Jag köpte ett förra måndagen då de lanserades på kicks. Observera ett! Det var svårt att motstå att köpa fler, förpackningarna är så himla fina att man vill ha allihop! Men läppglansen är inte så pigmenterade så det hade nog varit lite onödigt faktiskt. 

Läppglanset Swing Pink ligger nu i min väska och har använts konstans sen jag köpte det. Jag har aldrig varit speciellt förtjust i Juicy Tubes innan för att jag tyckt att det varit för "kladdigt". Det var iofs många år sen jag testade ett sist, men iaf så får jag inte alls den känslan av årets Limited Edition-upplaga! Eftersom detta innehåller sheabutter och honung fungerar det lite som ett läppbalsam också. Mina läppar har inte varit det minsta torra den här vecka iallafall, och inte det minsta matta heller för den delen!
Ett läppglans från den här kollektionen kostar 165 kronor,
och du kan alltså köpa dem på kicks. 

Kommentarer
Postat av: veronica

sv: Underbart. Måste verkligen köpa ett sånt =)

2010-05-28 @ 07:27:00
URL: http://dreamingvera.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det tycker jag verkligen att du ska göra!

2010-05-28 @ 11:12:24
URL: http://lisacatlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0