Grönt är skönt

Den här sminkningen demonstrerade jag i skolan en gång då vi hade 2-minuterstal i "Presentationsteknik". Men då använde jag rosa ögonskuggor. Detta går alltså att göra lika snyggt med grönt. Detta är en av mina favoritsminkningar faktiskt, blir alltid bra!
För att få färgerna att synas bättre använde jag Coastal Scents Gel Liner i färgen Feline som bas.

Ansikte:
- Jane Iredale Amazing Base - Warm Silk
- Jane Iredale Amazing Base - Amber
- ELF Studio Warm Bronzer
- Nars Blush - Orgasm

Ögon:
- Coastal Scents Gel Liner - Feline
- 88 Shimmer Palette - [6,3], [7,1], [7,4], |7,10]
- ELF Studio Eye Transformer (den guldiga)
- MAC Eyeshadow - Shroom
- ELF Studio Cream Eyeliner - Coffee
- L'Oreal Telescopic Mascara
- ELF Studio Eyebrow Treat & Tame - Dark

Läppar:
- MUS Gloss Lips - Vide



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0