Försiktigt glitter

Det är lördag idag och jag ska iväg och titta på Göteborgsvarvet senare tänkte jag. Tänk alla dessa människor som kan tänka sig att springa ett halvt maraton. Jag hade planer på att springa varvet för några år sen men nu ligger det inte ens i min tankekarta. Det är alldeles för tråkigt att springa. Åtminstone så himla länge! Då gör jag hellre något annat, yoga t.ex.

Eftersom det som sagt är lördag fick det bli lite glitter som eyeliner, vilken knappt syns på bilderna tyvärr. Men det finns där!
Antiskte:
- Jane Iredale Amazing Base - Warm Silk
- Jane Iredale Circle\Delete 1
- ELF Studio Warm Bronzer
- Nars Blush - Orgasm

Ögon:
- Jane Iredale Eye gloss - Peach Silk
- 88 Metal Mania Palette - [1,6], [8,1]
- ELF Cream Eyeliner - Coffee
- Sparkle & Fade Dazzle Dust
- MUS Eyepencil - Vanilla
- L'Oreal Telescopic Mascara

Läppar:
- MAC Lipglass - Perennial High Style (LE)


Bisous, Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0