BH-kväll

För 3 år sen började jag gå hos min hudterapeut Annika Sylvén som har sin salong i Salong Silverkällan. En jätteduktig, go tjej! Nu har jag inte varit där på ett tag för att man inte har råd för alla lyxbehandlingar som student, men använder fortfarande de produkter hon rekommenderat mig. 
Annika jobbar med hudvårdsmärkena Dermalogica och Peter Thomas Roth och med Jane Iredale som sminkmärke. Ungefär en gång i halvåret har hon sminkdagar, hudvårdsdagar eller liknande som är väldigt roliga att gå på tycker jag. 

Den här gången är det BH-kväll! Hur kul låter inte det? Samtidigt har hon iaf 15% rabatt på JI, Dermalogica och PTR. Hennes salong ligger nära Mariatorget i Majorna. Samma dag är det också 20% rabatt på nagelbehandlingar i salongen.
Adressen till underklädeshemsidan finns här

Gå dit! Om det inte är bh-kvällen som lockar dig kanske du varit sugen på att prova dermalogica. Annika rådger dig om vad som passar just din hudtyp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0