Pianot är sålt

HALE BALE. Vi flyttar om en vecka. Kommer få brist få plats i mitt nya rum därför att jag ska få mer garderober och ett SMINKBORD!!! Därför kände jag att det var dags att sälja mitt piano som jag nu haft i 8 år. De senaste 4 åren har jag knappt spelat alls.

Jag la upp en annons på blocket tisdag kväll vid 23-tiden. Morgonen därefter ringer en tjej vid 9 och säger att hon är intresserad av pianot. 2 personer till ringer under dagen. Den första tjejen kommer och tittar på pianot. SÅLT!

Helt underbart. Mer smink åt folket!


Kommentarer
Postat av: amanda

svar: tycker du det? :) kanske borde satsa på det då.

2010-06-24 @ 22:16:59
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0