Metallic

Fick lite inspiration av förra inlägget, men jag gjorde med en bronze färg och silver istället, och inte lika dramatiskt. Jag appliserade bronzögonskuggan med en fuktad pensel längs hela globen. Sen använde jag mig av en gelliner i silver under nedre fransraden och målade fransarna med denna också så att de skulle bli lite skimriga.
Ansikte:
- TiKEi Concealer - Mint
- Jane Iredale Amazing Base - Amber
- Jane Iredale Circle\Delete 1
- ELF Studio Warm Bronzer
- MAC Blush Ombre Ripe Peach (LE)

Ögon:
- MAC Paint Pot - Rubanesque
- Visine Ögondroppar (att fukta penseln med)
- MAC Pigment - Rule
- MAC Eyeshadow - Shroom
- Coastal Scents Gel Liner - Platinum
- MUS Eyepencil - Vanilla
- ELF Studio Eyebrow Treat & Tame - Dark
- Boots No7 Extreme Lenght Waterproof Mascara

Läppar:
- MAC Dazzleglass - Like Venus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0