Köpt: nagellack

Köpte lite nagellack idag som jag känner mig väldigt nöjd med. Bra priser på allihop.

- Isadora - Pure Coral      (69 kr)
- Depend - 159               (25 kr)
- Depend - 184               (25 kr)


Jag tror att ljuslila nagellack kommer bli väldigt
trendigt i höst. De två från depend kommer alltså
passa utmärkt!
Pure Coral tror jag däremot kommer
bli riktigt flitigt använd i sommar.

Anledningen till att jag ens gick in på Åhléns idag var egentligen för att kolla på nya kollektionen To the Beach från MAC. Jag bad henne prova ett rouge på mig, men hon la det så otroligt fult att jag gick därifrån utan någonting! Vilket var bra såg jag när jag kom hem och tittade hur mycket pengar jag har på mitt konto.



Det ser visserligen inte lika fult ut på bilden som det gjorde i verkligheten. Jag hade två rosa/orangea streck under kindbenen. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0