Flickor

Är barnvakt en stund idag åt min lillasyster Cornelia och hennes kusin Angelinn. Vilka småflickor vill inte bli sminkade? Cornelia fick en Jane Iredale look och Angelinn fick en MAC look. På detta sätt tycker jag det är roligt att leka med barn. Jag får göra något jag tycker är kul och de känner sig så fina efteråt!


Man ser att Cornelia känner sig fin på hennes
söta men väldigt tillgjorda pose.





CORNELIA
Ansikte:
- Jane Iredale In Touch Cream Blush - Clarity

Ögon:
- Visine Ögondroppar (till att fukta borsten)
- Jane Iredale 24-Karat Gold Dust - Silver

Läppar:
- Jane Iredale In Touch Cream Blush - Clarity


ANGELINN
Ansikte:
- MAC Blush Ombre - Ripe Peach (LE)

Ögon:
- MAC Eyeshadow - Birds & Berries (LE)

Läppar:
- MAC Lipstick - Pervette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0