ELF Studio Warm Bronzer

Jag köpte denna Bronzern därför att den var billig, men jag använder den varje dag därför att jag älskar den!


Kortfattat om Warm Bronzer:
- Snyggt skimmer
- Multifunktionell produkt: Går att använda som solpuder, highlighter, rouge, ögonskugga
- Billig: 42.70 kr!
- Fin att titta på


Såhär ser färgerna ut var för sig
Från vänster: [1,1], [1,2], [2,1], [2,2]

Det är riktigt snygga färger att använda som ögonskugga också tycker jag. Däremot får man räkna med att de inte är så pigmenterade eftersom de främst ska kunna användas som bronzer.
Tips: Fukta borsten innan du applicerar ögonskuggan, då får du färgerna att bli mer intensiva.




Warm Bronzer kostar endast 42.70 kronor! Frakten på eyeslipsface.se är runt 50 kronor om jag minns rätt, men vissa helger har de gratis frakt. Om man prenumererar på deras nyhetsbrev så får man reda på när!

Kommentarer
Postat av: zaida

älskar deras smink !

2010-06-13 @ 11:43:22
URL: http://zaida.devote.se/
Postat av: Lisa

Ja det är riktigt bra, speciellt för att vara så billigt!

2010-06-13 @ 13:20:42
URL: http://lisacatlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0