Dagens

Idag var hela avdelningen som jag jobbar på iväg på konferens. Så det var riktigt tomt, tyst och ensamt. Tyvärr är det likadant imorgon så jag hoppas att mina arbetsuppgifter jag fått hittils ska räcka hela dagen imorgon. Hellre mycket att göra än ingenting!
Ansikte:
- TiKEi Concealer - Mint
- Jane Iredale Circle\Delete 1
- Jane Iredale Amazing Base - Amber
- ELF Studio Warm Bronzer
- TiKEi Rouge - Sunrise

Ögon:
- MAC Paint Pot - Coral Crepe (LE)
- MAC Eyeshadow - Honey Lust
- MAC Eyeshadow - Sushi Flower
- MAC Eyeshadow - Shroom
- Jane Iredale PurePressed Eyeshadow - Dawn
- ELF Studio Cream Eyeliner - Coffee

Läppar:
- Estée Lauder Hydra Lustre Lipstick - Tender Rose






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0