Dagens

Jag vaknade med feber och illamående imorse. Men jag släpade mig till jobbet ändå som en riktig krigare. Efter halva dagen tog jag med mig min jobbdator hem istället och gick och la mig och sov ett bra tag. Jobbade ikapp de timmar jag förlorat, och därför har jag inte uppdaterat bloggen förrän nu.

Det är absolut ingen rolig dagens idag, orkar inte ha så mycket smink på mig när jag är sjuk.
Ansikte:
- TiKEi Concealer - Mint
- Jane Iredale Circle\Delete 1
- Jane Iredale Amazing Base - Amber
- ELF Studio Warm Bronzer
- Jane Iredale In Touch Cream Blush - Clarity

Ögon:
- MUS Eyepencil - Vanilla
- Jane Iredale Eye Highlighter - Highlighter
- Boots No7 Extreme Length Waterproof Mascara

Läppar:
- Lancôme Juicy Tubes - Swing Pink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0