Burt's Bees

Jag kände att jag just nu inte har någon produkt som släcker mina läppars törst. Min Lip Butter från The Body Shop har tagit slut och det enda bra jag har är Eight Hour Cream. Den luktar ju inte direkt gott.. 
Jag tyckte helt enkelt att det var dags att beställa något roligt!

Burt's Bees Beeswax Lip Balm
Dessutom lyckades den här godingen hamna i min korg också. En nagelbandskräm som fått otroligt bra recensioner enligt de som recenserat på sidan jag köpte den iaf!
Burt's Bees Lemon Butter Cuticle Creme
Dessa produkter hemklickade på feelunique.com. Tryck på namnet till produkterna så länkas du dit. 
Någon som provat produkter från Burt's Bees innan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0