Run

Nu har jag äntligen varit och hämtat mitt paket som kom från ELF! Det ska bli roligt att prova alla grejer :) Kort kommer upp snart!

Idag kom Emma och hämtade mig efter jobbet så åkte vi hem till mig så fick hon se vår nya lya. Sen var vi ute och sprang, och så bestämde jag mig för att det skulle vara skönt att bada i Härlanda Tjärn när vi ändå sprang där, så då gjorde vi det. Det blev tungt på hemvägen med blöta kläder, men helt klart värt det!

Vi har fortfarande inget badrum hemma, så jag bor hos min b-friend sålänge. Men det är riktigt tomt, för hela familjen är fortfarande i sommarstugan. Nu ska jag gå och laga mat till imorgon. Usch, jag vill ha ledigt igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0