Köpt: Läppglans och guldmascara

När jag var på Kicks häromdagen hade de riktigt mycket rea,så jag passade på att shoppa lite :)

Nouba Ginger Gloss - 57
Ett läppglans som luktar lakrits (mmm!) och ger en riktig "glasyta". Det sitter däremot inte alls bra. Efter senast en timme måste man ta på lite till. Jag gillar iofs att kladda på med läppglans, (som ni ser på bilden har jag redan använt en del) så jag vet inte om jag ska säga att det är ett plus eller minus.
Ett stort plus för att det återfuktar läpparna så otroligt bra!
Ett stort minus för att plasten suttit på så länge att det lämnat tejp-märken. Ingen lyxkänsla där inte!
Pris: 35,50 kr

Max Factor Masterpiece Beyond Length Mascara
En mascara med svart i den ena änden och guld i den andra. Party! Har dock bara provat den en gång, så jag säger inte mer än så om den..
Pris: 48 kr



Ja det var ju riktigt bra rea iaf! Ett läppglans från nouba för 35,50 det är inte fy skam.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Än så länge gillar jag den :) Den känns rätt så fet och extra krämig i konsistensen.

2010-07-07 @ 21:20:00
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Caroline/StyleFile

sv; Ja Bodyshop har verkligen gjort ett uppsving!

2010-07-07 @ 21:31:06
URL: http://stylefile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0