Start för Mellandagsrea

Idag började (den riktiga) mellandagsrean på många ställen. Jag stannade kvar i Skintebo en natt extra och har därför inte hunnit titta något i stan, men tittade precis lite på feelunique. Många godingar till en billigare peng!


Joico K-Pak Deep Reconstructor Treatment
Pris: 152.29 SEK (inkl. leverans)
Världens bästa inpackning hamnade inte i min julklappssäck. Har dock inte firat jul med mamma än"


Redken Fresh Curls Spring Mousse
Pris: 145.94 SEK (inkl. leverans)
Mitt absoluta favoritmousse. Luktar underbart!


Sebastian Potion 9
Pris: 111.06 SEK (inkl. leverans)


Lily Lolo Mineral Foundation
Pris: 159.60 SEK (inkl. leverans)


theBalm Read My Lips Lipstick
Pris: 172.90 SEK (inkl. leverans)
Söta förpackningar, sött namn!


Maybelline Lash Stiletto Mascara
Pris: 81.80 SEK (inkl. leverans)
En av mina favoritmascaror till superpris


Essie Nail Colour
Pris: 95.10 SEK (inkl. leverans)
Jag vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0