November favoriter

Det har varit mycket drama i mitt liv det senaste. Jag har därför helt glömt av att göra en månadens favoriter för November. Men här kommer den!

Redken Schampoo & Conditioner

Mitt otroligt behandlade hår behöver just nu schampo som ger mig riktigt mycket fukt. Jag älskar detta!
Pris: 279.17 SEK, just nu gratis gåva!


Maybelline Lash Stiletto Mascara

Denna mascara ger mig böjda långa ögonfransar hela dagen. Otroligt enkel att måla med.
Pris: 145 SEK hos Åhléns


MAC Lipstick - Violetta

Detta läppstift är Limited Edition och kommer från Disney-kollektionen .
Ihop med Magenta Lip Pencil (också från MAC) och en lätt sotad sminkning har detta blivit månadens partysminkning.


Kommentarer
Postat av: sabina

snyggt läppstift =)

2010-12-06 @ 16:19:05
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0