Julklappstips: Ansiktsvård

Ansiktsvård kan vara svårt att köpa till någon annan eftersom vi alla har såpas olika behov. Så tänk på vilken hudtyp personen har innan du köper något. Annars kanske ett presentkort kan passa bättre?




Dermanord Olive Cleansing
Rengör huden och avlägsnar make-up. Passar torr, känslig och mogen hud.
Pris: 125 SEK /130ml, 270 SEK /250ml

Dermanord Lemon & Aloe Freshener
Fuktbevarande ansiktsvatten som avslutar reningsprocessen. Passar blandhud och fet hud. Den här produkter använder jag dagligen och är mycket nöjd.
Pris: 165 SEK /130ml, 295 SEK /250ml

Dermanord Royal Facial Oil Clearing
Utslätande, renande och balanserande ansiktolja. Jag älskar verkligen min ansiktsolja från Dermanord, och skulle därför gärna ge bort en sådan här i julklapp. Lite räcker mycket länge!
Pris: 195 SEK /10ml, 295 SEK /30ml

Dermalogica Daily Microfoliant
En exfolierande produkt som gör huden len, men går ändå att användas varje dag. Den här har jag använt länge själv och kan verkligen rekommenderas!
Pris: 465 SEK /75g hos donnabeauty.se

Smartbox Spa & Skönhet
Skäm bort någon med en Smartbox. Bland upplevelserna finns allt från ansiktsbehandling och fotbad till helkroppsmassage och kurbad.
Pris: 695 SEK

BUDGET:
Weleda Canduela Zink Cream Eko
Den här godingen använder jag som finndödare. Budget, men bra!
Pris: 69 SEK /75ml hos bodystore.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0