Favoriter 2010 - del 1

Purity har gjort en lista med sina favoriter och icke-favoriter från 2010. Jag gjorde en likadan helt enkelt! Gör gärna du en också och kommentera i detta inlägg. Här kommer min lista:


Årets..

Budgetkap: ELF Studio Warm Bronzer. Riktigt snyggt solpuder som jag gärna använder på kroppen också.
Jag måste även nämna mitt glitter som jag köpte på Urban Outfitters för 50 kr. 3 olika färger, sitter superbra!
Lyxköp: Jane Iredale Disappear Concealer. Ordentligt täckande concealer som även dödar finnarna
Reafynd: Redken Extreme Christmas Gift Set. Mitt hår har förbättrats ordentligt sen jag köpte detta set!
Nykomling: MAC Violetta Lipstick. Från Disney-kollektionen
Sämsta produkt: ELF Nail Polish. Minst 3 lager behövs för att detta ska se snyggt ut
Konstigaste produkt: TiKei Mint Concealer. En grön concealer? Blir riktigt bra på rodnad hud iaf!
Mest hypade produkt: MAC Satin Taupe Eyeshadow. Känns som detta är allas favoritskugga, min med!
Mest överraskande produkt: Dermanord Royal Facial Oil. Trodde aldrig att olja skulle vara bra för mitt ansikte. Det har gjort underverk!
Mest överprissatta produkt: FACE Lipstick. Så snyggt, men helt klart ersättbar med billigare produkter
Besvikelse: MAC Blush Ombre Ripe Peach. Funkar helt enkelt inte på min hudton, jag ser bara orange ut. Funderar på att sälja eller ge bort denna.
Kollektion: MAC Venomous Villains. Inför denna kollektion var jag väldigt köpkåt. Förpackningarna var underbara, och jag älskar mitt lila läppstift därifrån, likaså mitt Melon Pigment i mindre förpackning än de vanliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0