Paket från beautyplanet

Idag fick jag hem ett litet paket från beautyplanet, som jag faktiskt beställde igår. Så jag är väldigt imponerad över den snabba leveransen!

Jag kände mig riktigt sugen på en ny mascara, och så såg jag att om man är ny kund hos beautyplanet så får man köpa lancômes mascaror för endast 129 kr! Dessutom får man 10% studentrabatt!

Jag klickade helt enkelt hem mig en Virtuôse. Jag har hört väldigt bra om den! Har du testat? Kommentera gärna och skriv vad du tycker om den:)


Kommentarer
Postat av: PERFEKTIONIST

sv: Arå! :)



Skulle inte du kunna rösta 5 stjärnor på min sko här : http://nelly.com/designyourshoe/?obj=TqwSRfGReC2zW8MflyEAZ1BmQP5sEi6XMsoeLstpuidEgpkHbmHy det vore jättesnällt! Har du redan gjort det får du gärna göra det igen, man kan rösta varje dag. :) Kram!

2010-08-12 @ 20:29:54
URL: http://perfektionist.se
Postat av: Michelle baniassadi

Den är bäääst! :) älskar den! trogen användare sen länge

2010-08-15 @ 00:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0