Lumene Natural Code Trio Eyeshadow

Jag har läst än del om Lumenes Natural Code serie och då speciellt blivit intresserad av deras Trio Eyeshadows. Idag tog jag mig en sväng till Lindex och köpte en i färgen Goddess.
Pris: 79 kr, säljs endast på Lindex!

Man får alltså med 3 ögonskuggor. I Goddess är det en brun, en persikoguldig (påminner om Nars Blush i färgen Orgasm) och en ljus guldig.






utan blixt


med blixt

Jag gjorde en enkel sminkning med paletten idag där jag använde den ljusaste som highlighter, den persikoguldiga på inre delen av ögonlocket och den bruna i ögongloben, på yttre delen av ögonlocket och på den undre fransraden.






hej, jag har suttit på ett kontor hela sommaren


Kommentarer
Postat av: Bharti

Blev en väldigt fin sminkning med den paletten måste jag säga!

2010-08-10 @ 19:46:08
Postat av: Cyt

Åh, jag älskar skuggor i de här nyanserna!

2010-08-10 @ 19:48:43
URL: http://lennhammer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0