Juli favoriter

Juli månad har varit varm och jag har inte ägnat mig speciellt mycket åt smink. Bland annat som jag sa pga värmen, men också för att vi flyttat till en ny lägenhet och jag faktiskt inte hittar min sminklåda.. Här kommer mina skönhetsfavoriter från Juli:

TiKei Bronzer
Eftersom jag jobbat på Volvo i princip hela sommaren har jag inte kunnat vara ute speciellt mycket och få någon färg, så denna bronzern har jag använt varje dag. Den är fantastisk tycker jag; ser väldigt naturlig ut och skimrar snyggt när solen lyser på.
10 kr/prov; 89 kr/3g tikei.se



The Body Shop Raspberry Body Butter
Ibland vill man inte dofta så starkt, då kan det vara härligt med en god body lotion som inte märks så tydligt. Min favorit kommer från Body Shop och luktar hallon. Mmm!
175 kr/200ml The Body Shop





Björn Axén Styling Powder
Det är många gånger då jag gått till jobbet och verkligen inte orkat tvätta håret. Speciellt därför att det nästan inte varit någon här nu när alla andra är på semester. En rikig räddare i nöden och en partyfixare om man vill ha lite extra volym.
70 kr/80 ml; 130 kr/200ml Åhléns
Björn Axén



Lipton Peach Ice Tea
Jag kan säga er att jag är helt beroende av iste. Det är så fruktansvärt gott, speciellt när det är varmt. Jag önskar att se sålde de här burkarna hemma i Sverige, jag har bara sett sånna där påsar som man blandar till sin egen liter med iste. Jag klarar knappt av att dricka kolsyra så det här är min favorit-sliskdricka.
Om det är någon som har sett iste på burk någonstans i Sverige. Please let me know!



Vilka är dina Juli Favoriter?

Kommentarer
Postat av: Carina

Mitt chanellack :) Älskar det ... hihi låter kanske löjligt ;) Har knappt använt något smink i Juli.



Min dotter älskar iste, de där ifrån Lipton. Fast hon dricker det med citron tror jag att det är.

2010-08-04 @ 22:47:48
URL: http://www.totalbeauty.se
Postat av: Lisa

Åh jag vet vilket du menar, ditt lila nagellack. det är görsnyggt!

Jag gillar inte citroniste faktiskt, persika är underbart.

2010-08-04 @ 23:18:27
URL: http://lisacatlin.blogg.se/
Postat av: RICHI ♥

sv: Ah okej!

Jo, jag tror faktiskt jag har sett sånt här någonstans i Sverige! :) Annars har jag för mig att det ska finnas i petflaska också..

2010-08-07 @ 16:02:42
URL: http://RICCIS.se
Postat av: jc ♥

The Body Shop Raspberry Body Butter &Lipton Peach Ice Tea är mina favoriter också.

Min pappa jobbar där de tillverkar Liptons produkter så han får massor av sånna grejer myyycket billigare & tar hem till mig, muuums!

2010-08-07 @ 16:07:38
URL: http://worldoftwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0