Guld, silver och röda läppar

Igår var det utgång som gällde, jag firade att omtentaveckorna äntligen är över. Helt underbart! Jag kickade ass på min sista tenta igår. Jag sminkade inte bara mig själv igår, utan Emma också.
Jag fick lite guldsotat och röda läppar, medan Emma fick en sotning i silver och svart.

JAG
Ansikte:
- Jane Iredale Circle\Delete 1
- Jane Iredale Amazing Base - Warm Silk
- MAC Bronzing Powder - Golden Refined
- Nars Blush - Orgasm

Ögon:
- Lumene Eyeshadow Base
- CS 88 Metal Mania Palette - [2,2], [4,4], [8,2]
- MAC Eyeshadow - Shroom
- ELF Studio Cream Eyeliner - Black
- Lancôme Vrituôse Mascara
- H&M Eyebrow Pencil - Dark Brown
- H&M Eyebrow Fix

Läppar:
- MAC Lip Pencil - Dervish
- FACE Lipstick - Wineberry Veil




EMMA
Ögon:
- Lumene Eyeshadow Base
- CS 88 Metal Mania Palette - [1,1], [2,4], [3,5], [4,4]
- ELF Studio Cream Eyeliner - Black
- The Body Shop Divide & Multiply Mascara
- H&M Eyebrow Pencil - Dark Brown




Kommentarer
Postat av: M

Snygg du var i håret!!

2010-08-29 @ 21:05:49
URL: http://madds.blogg.se/
Postat av: Carina

Du är jättesöt :)



Vackert hår och sminkning. Kul att det gick bra på tentan :)

2010-08-29 @ 21:26:07
URL: http://www.totalbeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0