Gårdagens

Igår var vi och käkade på Manana för att fira Michelles födelsedag. Mums vad gott det är med Tapas!
Till sminkningen använde jag mig av Lumenes trio eyeshadow i Goddess igen. Jag gillar den riktigt mycket måste jag säga!


Ansikte:
- TiKei Concealer - Mint
- TiKei Concealer - Yellow
- Jane Iredale Amazing base - Amber
- MAC Blush Ombre - Ripe Peach
- TiKei Bronzer

Ögon:
- MUS Eyeprimer - Clear
- MAC Paint Pot - Rubanesque
- Lumene Trio Eyeshadow
- MUS Eyepencil - Vanilla
- Jane Iredale Liquid Eyeliner - Black
- Clinique High Definition Mascara
- H&M Eyebrow Pencil - Dark Brown
- H&M Eyebrow Fix

Läppar:
- MAC Slimshine - Funshine




Kommentarer
Postat av: Bells

sv; jag brukar blåsa med hårfönen ibland xD

Gör så! :D Böckerna är billiga också (y)

2010-08-12 @ 08:52:22
URL: http://bellsbok.blogg.se/
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

snyggt! =)

2010-08-18 @ 15:45:00
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0