Dagens

En naturlig make kommer lastad på tentadan. Usch, det gick inte alls bra idag. Jag sitter bara och hoppas på att det gick bättre än sist, men jag är ändå säker på att jag inte klarade den. Nästa omtenta: Lördag.

Vad tynger dig just nu?
Ansikte:
- TiKei Concealer - Mint

- TiKei Concealer - Yellow
- Jane Iredale Amazing Base - Amber
- Jane Iredale InTouch Cream Blush - Clarity
- ELF Studio Warm Bronzer

Ögon:
- MUS Eyeprimer - Clear
- Lumene Natural Code Trio Eyeshadow - Goddess (den bruna)
- MAC Eyeshadow - Shroom
- ELF Studio Cream Eyeliner - Black
- MUS Eyepencil - Vanilla
- Lancôme Virtuôse Mascara
- H&M Eyebrow Pencil - Dark Brown
- H&M Eyebrow Fix

Läppar:
- Lancôme Juicy Tubes - Swing Pink (LE)




Kommentarer
Postat av: Cyt

Man ska inte låta skolan vara hela världen. Man ska vara lycklig och ha roligt också :) Det som tynger mig just nu är en båtresa på tre timmar jag måste göra på fredag. Jag är rädd för att åka båt så...

2010-08-25 @ 16:59:50
URL: http://lennhammer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0