Min Hudvårdsrutin

Jag kände att det var dags att recensera mina Dermanord-produkter nu eftersom de jag köpte i höstas nu håller på att ta slut! Jag gjorde ett likadant inlägg i Augusti, men använde då Dermalogica så det här bli något helt annat!

Jag kan börja med att säga att jag är supernöjd, min hud känns mycket renare. Ändå är det inte ett byte från ett kasst märke till ett bra, utan från ett bra till ett (enligt mig) ännu bättre!

Såhär beskriver Dermanord sitt varumärke:
"För  oss på Dermanord / MARIA ÅKERBERG är ”riktig hudvård” produkter som bygger på organiska ekologiska råvaror. Vi vill göra konsumenter mer kritiska genom ökad kunskap kring innehållet i hudvårdsprodukter.

Ett av Dermanord / MARIA ÅKERBERG kännetecken är den omisskännliga upplevelsen av renhet. Ett annat är att du alltid får information om samtliga ingredienser i alla våra produkter. Dermanord / MARIA ÅKERBERG använder växtoljor; kallpressade vegetabiliska och eteriska oljor och deras inneboende kraft att hjälpa huden att själv arbeta på bästa sätt!"


Jag känner verkligen när jag använder produkterna att det inte är något skit i dem. Jag gillar även att det är ett svensk företag, det känns liksom bättre då.

Till min hudvårdsrutin:

Make-Up Remover: Precleanse Oil Gentle

 

Rengöring: Cleansing Milk

 

Ansiktsvatten: Lemon & Aloe Freshener


Peeling: AHA & Jojoba Scrub


Ansiktsmask/Acnedödare: Refining Mask

 

Mjukgörande: Royal Facial Oil - Gentle

 

Tryck på produkten ifall du vill komma till recensionen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0