Dermanord Royal Facial Oil Gentle

Dermanord säger:
Oljan används ensam eller under någon av våra cremer. Den absorberas mycket lätt av huden om inte mineralolja använts innan. Eteriska oljor från apelsin, lavendel, pomeransblommor (Neroli) och olibanum samverkar för att hjälpa huden vid årstidsväxlingar när luftfuktigheten ändras och huden behöver vänja sig vid de ändrade förhållandena
Pris: 195 SEK /10ml, 295 SEK /30ml




Som jag skrivit tidigare i bloggen så trodde jag aldrig att jag skulle tycka om att ha olja i ansiktet innan jag provade den här. Den är helt underbar, och har verkligen hjälp min torra hud att bli ordentligt återfuktad. Jag är inte alls lika stram som jag brukade vara förut. Kan absolut rekommenderas!
Användning: Då jag började använda den behövde jag 5 droppar för att bli återfuktad, nu endast 3. Används efter ansiktsvattnet.

Pro: Hjälper huden otroligt bra mot kyla och uttorkning
Con: Kanske inte den billigaste produkten i sortimentet, 30 ml räckte i 4 månader för mig

Betyg: 5/5

Jag har köpt alla mina Dermanordprodukter hos Lilla Kurorten i Göteborg

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter bra ;) Ha en bra dag :) Kramar

2011-01-15 @ 10:32:15
URL: http://liinahaallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0