Dermanord Refining Mask

Dermanord säger:
Djuprengörande: Refining Mask ”suger upp orenheter” och verkar sammandragande på porerna. Vid behov appliceras masken punktvis flera gånger per dag och kan också sitta kvar över natten.
Pris: 195 SEK/ 50ml


Bild tagen från Noyouno

Jag älskar den här masken. Den är renande utan att vara uttorkande. Den är faktiskt sammandragande på porerna och dessutom en utmärkt acnedödare.
Användning: Används helst efter en peeling så att den verkligen kan jobba på djupet. Låt sitta kvar i minst 10 minuter. Används 1-2 gånger i veckan.

Pro: Som sagt, renande utan att vara uttorkande
Con: Har inte haft den här så länge så jag vet inte hur fort den tar slut. Men det skulle kunna vara det enda?

Betyg: 5/5

Jag köper alla mina Dermanordprodukter på Lilla Kurorten i Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0