Favoriter 2010 - del 3

Favoriter från 2010 fortsätter med ansiktsprodukter. Här kan du läsa Puritys favoriter.


Primerprodukt för ansiktet: Yves Rocher Perfect Prep Base. Har inte använt den länge, men gillar den redan.
Concealer: Jane Iredale Disappear Concealer. Finndödare och finntäckare i ett.
Foundation: TiKei Mineral Foundation. Ger inte bara ett snyggt resultat, utan läker huden
Puder: TiKei Finishing Veil Matte.
Rouge: Nars Blush - Orgasm. Ger ett riktigt fräscht resultat.
Highlighter: Jane Iredale Moonglow. Dyr, men oh så snygg. Innehåller 24 karats guld!
Bronzer/Sculptingprodukt: ELF Studio Warm Bronzer. Tappade tyvärr den här i golvet på nyårsfesten, men för 42.70 SEK kan jag köpa mig en ny utan att bli ruinerad!
Makeupremover: Dermanord Precleansing Oil Gentle
Ansiktsrengöring: Dermalogica Special Cleansing Gel. Härligt skummande
Ansiktsvatten: Dermanord Lemon & Aloe Freshener
Exfolierande ansiktsprodukt: Dermanord AHA & Jojoba Peeling. Gör huden babylen
Ansiktskräm: Dermanord Royal Facial Oil - Gentle. Används istället för ansiktskräm, eller under. Ett mirakel!
Ögonkräm: -

Kommentarer
Postat av: lindshe-svart bälte i shopping!-

Härlig blogg du har :D Fett skön ju!

Lägger till dig. eller ja, din fett coola blogg (A), direkt på bloglovin' sötnos så att jag kan följa dig! :) <3



Ps. Om du är intresserad av tävlingar så har jag igång en nu där man kan vinna ett presentkort från

http://www.welovebeauty.se - din hårvårdsbutik på nätet!



Och om DU har någon tävling, dagens blogg eller liknande så får du gärna tipsa mig,

för jag är MER än gärna med och tävlar :)

PUSS OCH KRAM- take care!

http://lindshe.blogg.se



2011-01-02 @ 18:30:24
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0