Gårdagens

Igår firade Jim sin 20 års-dag. Jag körde på mycket lockar och ganska lite smink. Jag tycker nog att det är snyggare att inte ha så starka ögon när man har fått lite bränna.

Jag tror tyvärr inte att jag fick någon helkroppsbild igår, annars hade ni fått se klänningen. Den är väldigt enkel och söt med en axel.
Ansikte:
- TiKEi Concealer Mint
- Jane Iredale Circle\Delete 1
- Jane Iredale Amazing Base - Amber
- ELF Studio Warm Bronzer
- Nars Blush - Orgasm

Ögon:
- MAC Paint Pot - Rubanesque
- Estée Lauder Eyeshadow - Metallic
- MAC Eyeshadow - Shroom
- MUS Eyepencil - Vanilla
- Boots No7 Extreme Length Waterproof Mascara

Läppar:
- MUS Lipgloss - Vide




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0