Sugen på: "Färgbomben"

De senaste åren har verkligen mitt hår fått stå ut med mycket. Jag var blond, blev mörk, blev blond, bimboblond, mörk, mörkare, ljusare.. osv! Just nu känner jag att jag vill låta mitt hår vila ett tag så att det får repareras. De senaste gångerna jag varit hos min frisör har vi försökt färga håret så nära min egen färg som möjligt. Men eftersom det är så behandlat kommer alla guldiga och röda pigment fram efter några tvättar.

Anni berättade om "Färgbomben" som hennes frisör använder som är en färginpackning (lite som en lätt toning). Hennes frisör använder denna för att få bort röda pigment. Sugen? Ja!

Revlon Nutri Color Cream:
"Färgat hår har ett stort behov av vård om det ska kunna bibehålla ett vackert och intensivt färgresultat. Med färginpackningen Nutri Color Cream kan du snabbt fräscha upp din hårfärg hemma. Finn din färg bland nyanserna. Använd 3 minuter på att vårda ditt hår och du kommer att få ett silkeslent resultat och en hårfärg som återfår sin tidigare styrka och intensitet."

Eftersom den endast fungerar på färgat hår hjälper den inte bra till att färga utväxten!

Revlon Nutri Color Cream finns i massa olika nyanser. För att få bort rött, stärka röda pigment, ta bort gula pigment. Allt du kan tänka dig!
Finns att köpa på headzone.se för 139 kr


Kommentarer
Postat av: Lina

Då vill jag fråga en sak, kan jag ha det i mitt hår då? Jag har gjort massa slingor i håret vissa är blonda och endel gula. Kan det va bra idé att använda det där då?? Kramis :)

2011-01-20 @ 10:48:09
URL: http://liinahaallberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag köpte precis en sån så får hoppas den e bra!!

2012-09-29 @ 10:38:07
URL: http://modeflickan.se/sandrajohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0