Sminka dig som VS-änglarna

Det är en del hysteri om Victoria's Secret Show 2010 just nu, och jag älskar det. Igår stod jag och tränade medan jag tittade på showen. Otroligt peppande vill jag lova!

Jag älskar deras smink. Alla ser så naturligt vackra och fräscha ut, men mycket gloss och bronzer. En av mina favorit YouTube-Gurus pixi2woo har gjort några tutorials på hur du kan sminka dig som änglarna. Här nedan kommer några.
Det viktigaste du behöver tänka på är:

1. Bronzer! Glöm inte att lägga solpudret även på halsen och bröstet för att göra det så naturligt som möjligt
2. Gloss! Mycket läppglans i naturliga färger. Ljusrosa, nude eller svagt korallfärgat är vanligast.

Miranda Kerr


Adriana Lima


Doutzen Kroes


Kim Kardashian


Marisa Miller


Alessandra Ambrosio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0