1Beauty3a - Behöver

LipglossBitch säger att det är dags för en ny Beauty3a. Häng på!

Den här Beauty3a:n handlar inte så mycket om vill ha utan vad som behöver inhandlas inom kort. Eftersom jag precis kom hem från en weekend i huvudstaden och handlade det mesta jag behövde där kör jag en vad jag behövde innan Sthlm!
1. Concealer för mörka ringar
Min concealer från Jane Iredale: Circle\Delete 1 hade börjat lukta lite gammalt. Dags att slänga och in med en ny helt enkelt. Eftersom jag inte vet vad jag ska göra i vår vågar jag inte köpa alltför dyra produkter just nu. Jag har läst en del om True Match Touche Magique från L'Oreal och slog helt enkelt till på en sådan.

2. Lösögonfranslim
När jag på nyårsafton skulle klämma fram lite lim för att limma fast stjärnor på kroppen (som låg som dekoration på bordet) satt det visst fast lite lim i öppningen så istället för att klämma ut i hålet gick hela tuden sönder. Ajaj.
Min beautyvän Linnea tipsade mig om limmet från Make Up Store. Pris: 85 SEK


3. Ansiktsbehandling
Åh herregud det var så längesen jag var på en ansiktsbehandling. Mitt ansikte verkligen skriker efter en! På onsdag har jag tid hos Energikällan SPA! Can't Wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0