Torrschampo

Det senaste året har det varit väldigt mycket snack om olika torrschampon. Kanske för att luggen inne? När jag hade hellugg för två år sen tvättade jag bara luggen ibland, men en mycket smartare lösning är att använda torrschampo mellan tvättarna. 

Jag vet att det är många som är störtförtjusta i dust it från schwarzkopf. Det är en bra volymprodukt, men jag själv tycker att det suger som torrschampo. Jag klarar inte av att använda det! Min hårbotten har aldrig kännts så smutsig som när jag använt det, och jag tycker att av torrschampo ska man inte känna sig smutsigare.
Förra veckan var jag på kicks och frågade personalen vilket torrschampo de tyckte var bäst. De sa att de var helt kära i Styling Powder från Björn Axén. Det märks inte att det är ett puder eftersom man sprayar på det, men namnet tyder ju på att det är något sorts puder. Jag måste säga att jag också är helt kär i det! Det är helt enkelt svinbra. Styling powder fungerar också som en volymprodukt så som dust it gör. När jag gick till Åhléns för att köpa flaskan (heja medlemspoäng) hade de satt upp en sida från amelia vid torrschampona. Där hade Styling Powder fått bäst i test! Jag köpte en liten flaska (innehåller 80 ml) och den kostade 70 kr. 
Björn Axén

Kommentarer
Postat av: natta

sv: vad roligt att du kommenterade så mycket!:) hihi. Dust it är väl inte torrschampo? använder jag det verkligen inte som. Håret blir snarare torrt o fettigt av det ju, även om det ger stadga o volym.. :) kram

2010-05-22 @ 21:19:49
URL: http://naatta.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack för svaret i inlägget om årets sommarplågor :) Hur mår du idag? Åh jag älsar dust it, bästa volymprodukten någonsin! Kram

2010-05-22 @ 22:31:21
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Lisa

natta: Då jag frågade på kicks så sa hon att det inte räknas som ett torrschampo just därför att man känner sig så smutsig i hårbotten. Men i torrschampo-test i tidningar är det alltid med!



Madde: Jag mår bara bra, svårt att må annat i det fina vädret. Hur mår du? Så du är ett fan av dust it, jag är som sagt helt kär i Styling Powder :)

2010-05-23 @ 00:06:32
URL: http://lisacatlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0