Boots No7 Extreme Length Mascara

När Mikael kom hem för drygt en vecka sen tog han med sig massa presenter. Bland annat den här grymma mascaran!
Boots No7 Extreme Length Waterproof Mascara
Sminkbloggerskan Linda har rekommenderat den icke vattenfasta, så jag har varit sugen på att prova den här ett tag.
Jag har aldrig varit speciellt förtjust i vattenfasta mascaror förut för att de är så svåra att tvätta bort, men det är faktiskt inte denna! Åtminstone inte svårare än en vanlig mascara.
Den ger extremt bra längd och man kan bygga på lager på lager utan att det ser klumpigt ut. Jag brukar ha problem med att fransarna böjs tillbaka efter att jag böjt dem och sedan lagt på mascara, men den effekten känner jag inte av denna mascaran. Det kan bero på att den är vattenfast (eftersom vattenfast har en tendens att torka lite snabbare).
Säljs till ett riktigt bra pris dessutom! 129 kr på eleven.se just nu. Där säljs dock inte den vattenfasta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0