Mot Skintebo!

Nu ska jag iväg mot Skintebo och stora släkten. Åh vad jag älskar jul, och Åh vad jag älskar min släkt! Jag vet att det är många som skriver inlägg med temat "Så klarar du släkten i jul". Men så känner verkligen inte jag.

Tyvärr kommer det inte bli speciellt mycket bloggande under julen, kanske inget alls. Men vi ses utvilade och mätta igen.
Vi har en väldigt traditionsrik jul. Vi gör saker ihop 23-26 december. På julafton är det ett väldigt speckat schema som gör att man knappt hinner göra något annat. Men jag älskar det!




Så här ser Stenbergs julafton ut:

09.00 vakna, äta bullar+klenäter
11.00 farfars grav i majorna
14.00 jullunch som heter duga
15.00 Kalle Anka för barnen
18.30 Tomten kommer
22.00 risgrynsgröt med mandel+rimtvång
24.00 spela spel

Hur ska du tillbringa din jul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0