Julklappstips: Ögon


MAC Bare Study Paint Pot
Jag använder alltid Paint Pot som bas till mina ögonskuggor. Finns i många fina färger, Bare Study är en färg som passar till allt. Du kan tävla om att vinna en hos Total Beauty fram till 18 December!
Pris: 190 SEK hos kicks.se

Dermalogica Intensive Eye Repair
Mammas favoritögonkräm. Inget roligt att spendera pengar på själv, men perfekt att få i present!
Pris: 399 SEK /15ml hos donnabeauty.se

Shiseido Eyelash Curler
Ögonfransböjarnas ferrari, ligger på min önskelista!
Pris: 235 SEK hos eleven.se

Make Up Store Tri Brow Color
En ögonbrynsskugga som är mångas favorit. Har aldrig provat den själv, men skulle gärna göra!
Pris: 185 SEK hos kicks.se

Estée Lauder Lash XL Mascara
Min absoluta favoritmascara!
Pris: 280 SEK hos kicks.se

BUDGET:
ELF Studio Cream Eyeliner
Min favoriteyeliner. Man får även med en vinklad eyelinerborste
Pris: 42.70 SEK hos eyeslipsface.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0